שאלות ותשובות

תהליך הרכישה הינו מהיר ופשוט, הן ללקוחותינו הרשומות והן ללקוחות המעוניינות לרכוש כ"אורחת"; הזמנה כאורחת - פשוט תהני מגלישה באתר בקטגוריות השונות. הוסיפי לסל הקניות את המוצרים שאהבת ואת מעוניינת לקנות ע"י בחירה של הצבע והמידה המתאימים עבורך, לסיום עברי לתשלום בטוח בקופה. הזמנה כלקוחה רשומה - כל שעליך לעשות הוא להיכנס לחשבון שלך או להרשם לאתר ע״י לחיצה על כפתור ״התחברות״ המוצג מעלה. לאחר שהזנת את פרטי המשתמש שלך תוכלי להנות מגלישה באתר המותאמת להעדפותיך ולבחור את הפריטים שאהבת. לאחר שבחרת מידה וצבע והוספת את כל שרצית לסל הקניות, ניתן לעבור לתשלום בטוח בקופה.

כמובן שניתן להזמין את המוצרים המוצגים באתר גם טלפונית. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור בהליך ההזמנה במספר wegotyou@razili.co.il ואנו ניצור עמך קשר בהקדם. יחד עם זאת, אל תחששי האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר תוך מתן דגש מירבי לאבטחת מידע והגנה על קהל לקוחותינו ומספר כרטיס האשראי אינו נשמר במערכת.

ממש לא. ניתן להשלים את ההזמנה גם כ"אורחת" ובכך לא להירשם לאתר אלא אך ורק לספק פרטים למשלוח ולחשבונית בעמוד הצ'קאאוט. אולם, אנו ממליצים להשלים את ההרשמה לאתר ובכך נוכל לשלוח לך ניוזלטר עם מבצעים, הטבות וקולקציות חדשות וכמובן להציג תכנים המתאימים יותר לטעמך האישי בכל גלישה באתר.

הליך ההרשמה לאתר פשוט ומהיר - כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על הכפתור "התחברות" המוצג מימין למעלה ותפתח חלונית עם כפתור ״הרשמה״ ללקוחות חדשים. שם יהיה עליך למלא את פרטיך האישיים המשמשים אותנו אך ורק לחווית הקנייה שלך ברזילי בצורה היעילה והבטוחה ביותר, ללא עלות וללא התחייבות.

כדי להקל עלייך בבחירת המידה, כל פריט מצולם על דוגמנית בצירוף המידות שלובשת הדוגמנית, בנוסף תוכלי למצוא לכל פריט את מידותיו בלשונית ״מידות הפריט״ ובמקרים באם יש לקחת מידה שונה מהנהוג נציין זאת גם כן. בנוסף קיימת טבלת מידות כללית שתעזור לך לבחור לפי מידתך. 
אל חשש, אם למרות זאת הזמנת מידה שלא מתאימה לך תוכלי להחליף את הפריט ללא כל עלות ומאמץ.

ברגע השלמת ההזמנה יופיע עמוד המציג את מספר ההזמנה, אשר אותו נמליץ לרשום או לשמור במחשב. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה, ביניהם מספר ההזמנה הנדרש לצורך בירור הסטטוס. כל שעליך לעשות על מנת לברר את סטטוס ההזמנה שלך הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.

במידה והזמנתך הושלמה כנדרש יופיע עמוד "הזמנתך התקבלה בהצלחה" המציג את מספר ההזמנה. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה ישירות לתיבת המייל שהזנת. במידה ולא קיבלת מייל נמליץ לבדוק את תיקיית ה"ספאם" או ה"זבל" שלך למקרה שהמייל נדחה ע"י המערכת מסיבה כלשהי. 
אם בכל זאת אינך בטוחה, תמיד תוכלי לפנות אלינו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.

השלימי את ההזמנה הנוספת ולאחר מכן נמליץ ליצור עמנו קשר ישירות ונשתדל למזג את המשלוחים על מנת לאפשר הליך מהיר ופשוט. את מוזמנת לפנות אלינו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.

אם התחרטת מכל סיבה שהיא, צרי קשר עם הצוות שלנו במספר 054.5552172 או בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.

הצוות שלנו ישמח לעזור בשינוי פרטי המשלוח במספר 054.5552172 או בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.

ניתן לעדכן את פרטייך האישיים, ביניהם הסיסמה, בעמוד ה"חשבון שלי".

פשוט לחצי על כפתור ה״כניסה״ בחלקו הימני העליון של האתר שם תמצאי לחצן "שכחתי סיסמה" ומשם המערכת תאפשר לך לקבל סיסמה חדשה לכתובת האימייל עמה נרשמת לאתר.